Pages - Menu

Sunday, January 25, 2015

Malu la...

Jika korang rasa orang sekeliling tak tahu yang korang ada buat bisnes sekian-sekian..
Itu sebab korang tak beritahunya..

Tentu banyak alasan kenapa korang tak beritahunya kan?
Dan selalunya alasan yang paling top
Sebab MALU! 

Ni namanya malu tak bertempat. 

Malu nak start cakap..
Malu takut kena reject
Malu sebab kita jual produk biasa-biasa je..

Apakata..

Start SEKARANG
Buang sifat malu tak bertempat tu..
"cakap memang la senang...nak buangnya susah laa.."

Kalau macam tu..

Korang SMS atau whatsapp no ni sekarang:



Cakap yang korang perlukan bisnes kad 

Apa pulak kaitan bisnes kad dengan malu tadi?

Kalau korang nak tahu, bisnes kad mampu menghilangkan sifat malu tak bertempat tu..
Dengan kadar peratusan yang amat tinggi !

Percaya tak..?
Mulut korang akan pot-pet pot-pet tak henti-henti
Lepas dia DAH TANYA ?? 
Macam dah tak tau malu dah...

hahahaa :P

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...