Pages - Menu

Saturday, January 3, 2015

Kad jemputan cute je :)

Ada tak pembaca blog saya nak buat kenduri dalam masa terdekat ni? Apa kata korang tiru macam sorang customer saya ni. Dia request buat kad jemputan size bisnes kad je. Cute je. Murah pun murah...



Kad Jemputan Bersaiz Bisnes Kad 

============================

Tak perlu bazirkan kos kewangan
dengan keluarkan modal beratus-ratus ringgit.

Hanya untuk tempah kad jemputan je..

Sebab "Keperluannya" hanyalah untuk jemput orang sahaja.

Daripada bazir macam tu sahaja..

Lebih baik salurkan duit tu kepada yang lebih memerlukan seperti mangsa banjir.

Korang boleh tiru gaya customer saya ni...
Bisnes Kad a.k.a KAD JEMPUTAN.

Customer saya ni request untuk saya designkan kalendar di kad jemputannya.

So kad jemputan 1000 pcs hanya RM65..

Untuk bakal-bakal pengantin..
Untuk bakal-bakal ibubapa..
Untuk mak ayah yang nak buat kenduri nak buat doa selamat atau aqiqah..

Korang boleh jimatkan kos jemputan..

Minimum tempahan 2 box atau 200 pcs ya
2 box RM40 sahaja.

Cara nak order?


Senang je...

Email, sms, whatsapp kepada saya :)


No comments: