Pages - Menu

Monday, August 31, 2015

Tawaran HEBAT untuk pembelian ESP dan Vitamin C Shaklee

Assalamualaikum...

KONSISTEN!

Ya... Walau apa pun yang kita buat kita memang perlu konsisten. Macam salah seorang pengguna tegar Shaklee ni. Dia telah konsisten mengamalkan ESP dan Vitamin C. Dan hasilnya memang superb!

*****




MY SHAKLEE EFFECT #2

Shaklee Effect kali ini saya ingin kongsikan kesan dan manfaat yang saya dapat setelah menggunakan ESP Shaklee dan Vitamin C Sustained Release. Sebenarnya saya sendiri tidak perasan sehinggalah satu hari saya menggali-gali gambar lama bersama anak pertama. Konon-konon ingin membuat ‪#‎throwback‬.

Tahun 2011 (Sebelum)Umur saya waktu ini 29 tahun. Mempunyai seorang anak. Muka saya nampak masih keanak-anakkan tetapi kulit wajah yang gelap dan kusam menjadikan ia kurang menarik. Nampak biasa-biasa sahaja kan! Saya gemar aktiviti outdoor. Jadi, muka saya mudah terbakar.


Tahun 2014 (Selepas)Umur saya kini 32 tahun. Mempunyai 3 orang anak. Kalau dilihat pada gambar tersebut, nampak perbezaan yang ketara. Muka saya nampak dah semakin matang tetapi kulit wajah nampak berbeza. Cerah, bersih dan tidak perlu memakai make up yang tebal. Jerawat tak usah cerita. Dah segan nak singgah! Sun Burn pun tiada.

Hihi...
Alhamdulillah. Inilah hasilnya setelah saya konsisten dengan ESP SHAKLEE dan VITAMIN C sejak tahun 2012. Selain untuk mendapatkan kesihatan yang baik, saya mendapat BONUS KULIT CANTIK!
*****

Kesimpulannya, kalau kita benar-benar nak merasa BONUS KULIT CANTIK seperti Tauke Kedai Vitamin Tanjung Karang ni, kita perlu konsisten. Konsisten mengambil ESP dan Vitamin C. 


SPECIAL UNTUK KORANG YANG BACA BELOGSHEILA!



Sheila bukak HARGA SPECIAL UNTUK SORANG SAJE ... Satu set kecantikan ESP dan Vitamin C. Kalau korang nak, boleh contact terus ke Sheila. By email sheilamutalib@yahoo.com. By whatsapp 0137704101. OK!


3 comments:

Tengkubutang said...

Hai.. cakk.. DONE FOLLOW BLOG AWAK NO. 65,

Jemput Join dan memeriahkan Giveaway Birthday Mum & Sister Tengkubutang yang sedang berlansung sekarang yea.. ada lagi "3 HARI" je untuk submit entri.. Pemilihan Pemenang adalah secara Random.. Hadiah berni;ai Lebih RM500 untuk dimenangi.. jom join.. mana tau ini rezeki Anda?? meh meh join.. =)

http://tengkubutang.blogspot.com/2015/08/giveaway-birthday-mum-tengkubutang.html

ejulz said...

Terbaek produk ni.. ramai dah berjaya..

Eintan Nurfuzie said...

salam kenal dari cik en :)