Pages - Menu

Thursday, August 27, 2015

Kurangkan buncit dengan Omega Guard dan Lecithin

Assalamualaikum...

Lawak hari ni. Adik Sheila share pasal suami boroi a.k.a buncit.
Haaa... ni fakta ke auta?

Bagi Sheila ni cerita geli-geli rumah tangga je. Nak sedapkan hati bila tengok perut masing2 dah ke depan. Macam tengah bertanding pulak perut siapa paling menonjol. Hehe.. sorry ye. Sheila gurau2 je. Jangan terasa pulak.

Tapi sedap ke hati bila tengok perut dah makin ke depan? Mesti hati runsingkan.

Dan atas dasar kerunsingan tu, Sheila pun dapat mesej dari seorang isteri bertanyakan set kurus Shaklee. Bila Sheila tanya masalah2 awal kegemukan, rupanya set kurus ni untuk en.suami. Suaminya risau perutnya semakin membuncit.

Jadi apa yang Sheila syorkan pada isteri untuk suaminya?


Kurangkan buncit dengan Omega Guard dan Lecithin

Yup! Omega Guard dan Lecithin. Kedua2 suppement ni Sheila cadangkan untuk suaminya. Omega Guard berfungsi untuk membakar lemak dan membantu mengawal selera makan. Lecithin pula berfungsi untuk memecahkan lemak2 yang termendap.


Apa kata mereka yang dah ambil Omega Guard dan/atau Lecithin?

" Ini adalah testimoni hubby (suami) saya sendiri sebelum dan selepas mengkomsumsi OMEGA GUARD Shaklee. Sejak berkahwin beliau mengalami masalah perut buncit tahap ke -2. Dalam hanya 3 bulan selepas pengambilan Omega Guard secara konsisten dan sedikit bersenam...hubby dapat mengembalikan bentuk badannya seperti dahulu semula...Ohhh...saya HAPPY..."



Ada yang nak mencuba? Boleh klik je kat bawah ni. Atau Sheila pun boleh orderkan. Sms atau whatsapp Sheila 0137704101. Email Sheila sheilamutalib@yahoo.com ;)






*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...