Pages - Menu

Wednesday, August 19, 2015

Nak cantik atau nak sihat?

Assalamualaikum...

Pilih-pilih... pilihan di tangan korang. Samada nak cantik atau nak sihat.

Sheila pilih 2-2. Haha... Tak aci kan. Nak 2-2, nak cantik dan nak sihat. Macam mana nak nampak cantik tapi dalam pada masa yang sama nak badan rasa sihat?

Sheila cadangkan korang ambil Vitamin C dan Vitamin E. Kombinasi 2 vitamin ni sangat bagus untuk mendapatkan kesan cantik dan sihat dalam 1 masa.

Jom kita tengok apa khasiat yang terkandung dalam Vitamin C dan Vitamin E ini.


Apa kata wanita yang dah mengamalkannya?


Teruja kan tengok kakak ni yang dah semakin cantik. Bukan setakat cantik, badan pun rasa lebih bertenaga dan sihat.

Korang macammana pulak? Tak jeles ke tengok kecantikan kak ?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...