Pages - Menu

Saturday, August 15, 2015

Jom jadi agen SimpleHijab

Assalamualaikum...

Pernahkah korang terfikir untuk memulakan perniagaan tudung tetapi kekurangan modal dan kepakaran? Tak mengapa. Jom sertai program affiliate tudung SIMPLEHIJAB dan berpeluang menjana pendapatan sampingan setiap sebulan.



Daftar sekarang : www.simplehijab.my


Apakah keistimewaan sistem affiliate SimpleHijab ini adalah:

1. Pendaftaran adalah percuma. Tiada sebarang yuran atau caj yang akan dikenakan.
2. Korang tidak perlu menyimpan sebarang stok.
3. Korang tidak perlu menguruskan order atau pembelian.
4. Korang hanya perlu berkongsi unik URL atau link yang disediakan ke semua laman media sosial anda seperti Facebook dan Twitter. Ataupun hanya dengan semudah melalui Whatsap dan bersedia untuk menerima komisen.
5. Dan korang berpeluang untuk menerima komisen sehingga 10% bagi setiap pembelian (bergantung kepada jenis tudung) yang dilakukan oleh pelanggan yang di-referred oleh korang ke website SimpleHijab.
6. Tiada had tempoh yang ditetapkan untuk penerimaan komisen bermaksud anda akan tetap menerima komisen selagi mana SimpleHijab beroperasi.


Apa yang lebih menarik lagi?

1. Korang boleh meningkatkan lagi komisen korang dengan cara mengajak lebih ramai rakan-rakan korang untuk menjadi Affiliate Agent SimpleHijab dengan menggunakan Unique URL atau link yang disediakan di ruangan dashboard akaun korang. Contohnya: http://simplehijab.co/?id=qzho)

2. Contoh: Korang mengajak si A untuk menjadi agent. Maka korang akan mendapat komisen sehingga 5% (bergantung kepada jenis tudung) sekiranya si A membawa pelanggan untuk membeli di SimpleHijab. Sekiranya si A mengajak si B menjadi agent, korang tidak akan memperoleh sebarang komisen sekiranya si B membawa pelanggan untuk membeli di SimpleHijab.



Antara tudung yang dijual di SimpleHijab



Cantik kan. Terasa nak membeli pulak.. hihi..

Kalau nak beli instant shawl SimpleHijab, beli kat sini.

Kalau nak jadi agent affiliate SimpleHijab, daftar kat sini.




No comments: