Pages - Menu

Wednesday, March 18, 2015

4 sebab kak Fadilah suka ESP

Lagi cerita pasal ESP...

Opkos bulan ni PROMO ESP ok. Tu yang bersemangat waja nak share kat korang. Ramai yang memang tunggu je Shaklee buat promotion untuk ESP ni.

Penangan ESP ni memang booommmm!!!
Dah rasa mesti jatuh cinta...

Macam kak Fadilah yang comel ni;

"ESP adalah produk pertama Shaklee yang saya cuba. Saya ambil masa berpantang Danish. Minum macam tu je memang tak lalu. Saya campurkan dengan Nestum 3 in 1. tak pun kekadang minum ngan air jus Twister. Memang sedap. Apa yang saya rasa pas ambil Shaklee memang lain dari yang lain. Badan lebih bertenaga dan susu badan Alhamdulillah banyak dan pekat. Suka sangat. Paling best Strechmark hilang tau. Kulit Danish juga putih, gebu dan cantik. Ramai yang tegur dan dengan rendah hati saya kata ini baby Shaklee sebab Mama dia ambil suplemen Shaklee dan dia menyusu badan."


Point kat sini;

1. Kalau rasa macam tak boleh nak telan rasa soya ESP tu, korang boleh campurkan dengan lain-lain minuman macam Nestum dan Twister. Sheila pernah buat ESP ni campur dengan Oligo, Ribena.. huh.. memang sedap taw. Try la!

2. ESP as a milk booster!
Yang ni memang ramai ibu-ibu yang menyusukan anak setuju, termasuklah saya. Membantu meningkatkan kuantiti susu dan memekatkan lagi susu.

3. Strechmark dah hilang!
Ini yang selalu ibu-ibu lepas bersalin alami kan. So ESP ni ALL in 1! Susu banyak, strechmark pun hilang.

4. Kulit makin gebu. Bukan ibunya saja, anak pun rasa juga. Yelah, anak kan minun susu ibu, khasiat ESP tu di kongsilah bersama.


Kak Fadilah dah, korang bila lagi?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...