Pages - Menu

Wednesday, February 25, 2015

Ceritera tentang ESP Shaklee


Siapa tak tahu ESP ni? Mesti korang tahu punya. ESP ni antara HOT product dari Shaklee. Kalau ada je promotion Buy 6 Free 1 untuk ESP ni, berdesup order masuk bertalu-talu... haha... cerita saja nak gempaq!

Hari ni saja Sheila nak kenalkan lagi ESP ni kat korang. So siapa-siapa yang belum tahu, belum kenal, meh sini berkenal-kenalan. Tak kenal maka tak cinta. Dah kenal terus jatuh cinta... hihi... Macam saya.


Sedikit info tentang ESP Shaklee

* Energizing Soy Protein Shaklee telah diiktiraf di seluruh dunia dengan menjalankan kajian klinikal yang paling banyak ke atas produk dan protein kualiti tinggi yang diperbuat daripada tumbuh-tumbuhan. Ia mengandungi hanya kacang soya non-GMO (tidak diubahsuai secara genetik) yang diproses di bawah suhu rendah.

* Energizing Soy Protein Shaklee mengandungi 22 jenis asid amino dan ia adalah satu-satunya produk di pasaran yang menyediakan 9 asid amino penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan manusia.

* Protein kacang soya adalah dua kali lebih dari daging, 4 kali lebih dari telur, 12 kali lebih dari susu. Ia juga rendah lemak, rendah kolesterol dan mudah diserap oleh badan.


Khasiat ESP?

1. ESP menjadikan kulit muka cantik, halus,gebu dan berseri

2. ESP memberi tenaga, badan semakin sihat dan kurang letih

3. Bagi ibu-ibu yang menyusukan anak, ESP sangat-sangat membantu menghasilkan susu dengan lebih cepat dan banyak.

4. ESP juga membantu menghasilkan susu yang lebih pekat dan berkrim, kesannya bayi anda akan cepat kenyang dan kurang meragam.

5. Bagi ibu-ibu mengandung, ESP membantu perkembangan fetus dan memastikan kesihatan ibu di tahap optimum

6. Berkesan dalam menganjalkan kulit, dan sangat digemari oleh kaum wanita bagi menganjalkan kembali payudara yang kendur

7. Cepat kenyang dan membantu dalam usaha mengurangkan berat badan.

8. Berupaya menghilangkan parut jerawat di muka, kerana terjadinya parut akibat kekurangan protein unuk membentuk sel baru dan menyingkirkan sel kulit mati.


Mana nak dapatkan ESP ni?

Senang je.

Korang roger je saya ye. Nak tinggalkan comment kat bawah ke email ke atau boleh je beli direct kat sini. Nanti ESP ni akan terbang sampai depan pintu rumah korang.


No comments: