Pages - Menu

Monday, December 9, 2013

Diriku terbelenggu

Em.. boleh tak terasa nak berjiwang pulak.. entah kenapa tetiba aku syok mencari lagu-lagu Francisca Peter.. Semua lagu-lagu dia best kan.. Liriknya perghh.. Memang menusuk kalbu..

Antara lagu yangmenjadi favourite aku ialah Diriku Terbelenggu.. Bait-bait liriknya.. Oh.. Aku terpesona.. haha...

Ish.. aku nak attach youtube tak boleh pulak.. tak pe la.. Korang klik kat sini ye.. (nak nyanyi)

Jom ler hayati liriknya...


Diri Ku Terbelenggu 
- Francisca Peter  

Tak faham sikapmu 
Kau bercinta seumpama menukar baju 
Kau turutkan hati 
Kata nasihat tak kau peduli  

Kau tahu hatiku 
Kerana kasih ku bersabar selalu 
Biarpun terluka 
Terus bertahan selagi terdaya  

Mengapa engkau kusayangi 
Mengapa kau ku nanti 
Mengapa ku rela disakiti 
Diriku ini terbelenggu di dalam kepuraanmu  

Telah terlalu lama kuhimpun doa-doa 
Semoga Tuhan memberikan hidayatNya 
Tapi kau tetap tak berubah tertutup hati 
Tak satu pengorbananku di hargai


Aku copy dari sini taw..

No comments: