Pages - Menu

Thursday, October 9, 2014

Wardrobe Comel saya~

Ingat tak baru-baru ni saya ada share pasal Multipurpose Wardrobe yang sememangnya elegant..

Memang misi memburu wardrobe tu...

Tapi disebabkan oleh ada item lain yang nak di beli sekali tak ada stok, terpaksalah saya menangguhkan misi saya tu...

So sekarang item yang saya nak tu dah restock.. Boleh lah saya meneruskan misi saya ni...

Tapi saya terjumpa 1 lagi wardrobe yang sama comel dengan wardrobe yang sebelum ni... Yang lagi best, harganya lagi MURAH taw...

Cuma RM65.00 sahaja!

Nak beli color HIJAU?

Nak beli color GREY?

Nak beli color PURPLE?

Size: 169cm x 45cm x 118cm
Size yang satu lagi: 
172 x 128 x 45

So, korang pilih lah nak yang mana? Yang pasti 2-2 multipurpose dan comel..

2 comments:

mycahayacinta@gmail.com said...

cahayacinta.com

macam nak beli untuk gantukan almari saya yang bujang rosak teruk ahai..

terima kasih JJS sebab sudi ke belog saya.saya suka theam belog kamu.

sheila said...

Sama2.. sheila baru nak kembali ke dunia belog ni..

Jom CC beli.. sheila pun mcm nak beli 1 lagi.. nak letak baju anak2..