Pages - Menu

Thursday, October 2, 2014

Elegant Multifunctional Wardrobe

Assalamualaikum...

Hari ni rasa nak sharing 1 produk kat Lazada...

Elegant Multifunctional Wardrobe








Bagi aku produk ni sesuai sangat untuk orang bujang atau yang dah berkeluarga dan kerap berpindah-randah.. Yelah, tak payah lah korang nak mengangkut perabot besar bagai time pindah.. Betul tak? Dah jimat bab lori sewa nanti..

Pilihan color pun superbeb!.. Elegant! Moden!

Pink, Purple, Red dan Coffee Brown.. Semuanya color yang menawan hati aku...

Harga?

Itu yang paling aku suka.. Tak sampai RM100 beb... RM99 ONLY!!! Harga asal RM259.. Tapi pihak Lazada dengan baik hati memberi diskaun 62%.. 


Detail pasal Almari serbaguna yang menawan hati aku ni:
  • Spacious and convenient Waterproof material 
  • Colours: Purple, Red, Coffee Brown, Pink 
  • Size: 172cm x 128cm x 45cm 
  • Weight: 3.5kg 
  • Material: Non-woven fabric with anti-rust steel pipe 
  • Max. weight capacity: Approx. 300kg


So ini target item aku bulan ni... Elegant Multifunctional Wardrobe atau Almari pakaian Serbaguna yang bergaya!!!

Kalau korang pun tengah mencari wardrobe macam ni, jom join aku.. Order kat Lazada je.. Online!.. 




No comments: