Pages - Menu

Friday, November 1, 2013

"Jodoh itu milik kita"

Hmm.. lepas satu, satu... bila mr.arrogant nak habis, dah tersangkut pulak kat en. harris haikal.. argghhh.. betul-betul tak boleh tahan.. tangkap cintan aku tengok cerita ni.. huh..

Memang best la cerita ni..

Setakat 11 episod yang aku dah tengok, aku rasa aku lagi suka cerita "Jodoh itu milik kita".. sebabnya percintaan diorang boleh di kategorikan matured loving.. percintaan yang matang.. haha... best sangat tengok babak romantik diorang.. ee.. sukanya..  sepanjang tengok rasanya tak habis aku senyum sorang-sorang.. hehe...

Ok lah.. nak sambung feeling ye..hehe..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...