Pages - Menu

Friday, October 16, 2015

Beli rak DIY dari Qoo10

Assalamualaikum...

Selamat berhari Sabtu. Apa aktiviti hari ni? Hmm... Sheila hari ni rasanya nak settlekan mengemas stor. Malam tadi baru kemas separuh jalan je. 2 orang anak dara saya sibuk nak tolong jugak.. kiki...

Sheila baru je beli diy rack dari Qoo10. Oklah.. harganya murah je. RM45 kot. Pastu Sheila guna voucher discount 30% tambah duit shipping RM8, guna lagi coupon discount untuk shipping dapat kurang lagi RM2.50. So total semua RM32++.

Order hari Selasa, semalam dah sampai. Yeah...

Memang dah lama mencari rak. Sebab nak susun hadiah2 kahwin ada yang belum bukak lagi, tambah lagi kotak2 kasut... Huh... Banyak beno barang dalam stor tu. Masuk Dania dalam tu, habis dia tolong 'kemas'.

Rupa asal dari seller Qoo10

Senang je nak pasang. 

Siap! Model malu nak pandang kamera.

Ok lah. Medina pun dah tidur ni. Boleh start mengemas.

2 comments:

Mek Zumbie said...

Kukuh ke? Boleh letak barang berat hehhe sebab nmpak macma menarik juga,

Sheila Mutalib said...

Kukuh jugak. Sheila letak hadiah2 masa kawin. ada cawan kaca, pinggan. tengok cam ok je. tak bengkok2 pun.. boleh beli ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...