Pages - Menu

Thursday, September 19, 2013

Haha... lamanya kena tinggal

Assalamualaikum...

Haha.. lama benor tak update kat blog ni.. al-maklum busy bebenor.. busy ke??? Aah.. busy body!!! Kuang..kuang..kuang...

Hari ni 24 sept 2013, aku rasa gatal tangan nak mencoret kat sini.. dekat 3 tahun gak blog ni kena tinggal.. ciannya.. :( Bukan setakat sesawang labah-labah.. pokok pun boleh jadi pokok balak..haha....

Pada yang sudi melawat blog ni sepanjang aku tak ada, terima kasih banyak-banyak.. kalau sempat nanti aku melawat blog korang ye...

Okla.. nanti aku coret-coret lagi kat sini.. in shaa Allah, lepas ni aku tak tinggalkan lelama..

*** misi meneroka hutan belantara kat blog aku!!!


Iklan penaja:
www.shelovevitamin.com
www.shelovestyle.blogspot.com
www.kidslovestyle.blogspot.com
www.spjlandscapeconstruction.com

No comments: