Pages - Menu

Tuesday, September 24, 2013

Cuci mata kat padang SUK

Malam ni kerajinan aku dengan cik abang bawa Dania pergi tengok bola kat Padang SUK Shah Alam.. cik abang r. .. beria kata ada Jep Sepah main sekali. Last2 kitorg sampai, tengok tak ada pun Jep.. Artis lain ada lah...

Ni game antara Veteren Selangor dengan artis-artis..diorang saja la tu buat warming up training.. yela, Sabtu ni ada Piala Sultan Selangor.. tu yang test power tu... Ada Fahrin Ahmad, Tomok, Kamal Adli, Zahid Af, Azroi Raja Lawak.. ada lagi ramai.. tapi aku bukan kenal sangat diorang ni.. tapi tahu gak la diorang ni artis..

Pape pun aku tengok tak lama.. pukul 10 je kitorang terus chaw.. tak larat la.. esok mau kereja lagi..kan kan kan...

Ni ha gambar bukti...hehe...

Thursday, September 19, 2013

Haha... lamanya kena tinggal

Assalamualaikum...

Haha.. lama benor tak update kat blog ni.. al-maklum busy bebenor.. busy ke??? Aah.. busy body!!! Kuang..kuang..kuang...

Hari ni 24 sept 2013, aku rasa gatal tangan nak mencoret kat sini.. dekat 3 tahun gak blog ni kena tinggal.. ciannya.. :( Bukan setakat sesawang labah-labah.. pokok pun boleh jadi pokok balak..haha....

Pada yang sudi melawat blog ni sepanjang aku tak ada, terima kasih banyak-banyak.. kalau sempat nanti aku melawat blog korang ye...

Okla.. nanti aku coret-coret lagi kat sini.. in shaa Allah, lepas ni aku tak tinggalkan lelama..

*** misi meneroka hutan belantara kat blog aku!!!


Iklan penaja:
www.shelovevitamin.com
www.shelovestyle.blogspot.com
www.kidslovestyle.blogspot.com
www.spjlandscapeconstruction.com

Sunday, April 11, 2010

manusia

nape la manusia x penah puas???
nape??
nape???
bt ak rase cm nk gile skang...
ade x ubat utk jd gile????

arghhhh.....

tension.....

Friday, January 29, 2010

C.I.N.T.A?????

CINTA...

aku sungguh pelik dengan satu perkataan ni..mcm boleh jdk hanya disebabkan perkataan ni..pelik kan..tapi tu la kenyataan nye...

ade org menangis sbb cinta..
ade org happy sbb cinta..
ade org kurus sbb cinta..
ade org gemuk sbb cinta..
ade org mati sbb cinta..

ish..ish..penangan cinta tu kuat sungguh...

ape pn yg penting...KERJASAMA (versi Wonderpet)...opsss....x la..

yang penting skali CINTA PADA Yg ESA...tu yg lbh HAKIKI...Amin....

Friday, January 22, 2010

happy bufsay to kak long

15 Jan 2010- bufday my kak long...

16 Jan 2010 - ak blk kg..planning ak pada asal nyer x nk blk kg bln ni..coz chinese new year ak ct lame..ye la..da bosh ak chinese..konpem die nk raye sakan..
tp sume nyer berubah bl adek ak yg study kat uitm puncak alam btaw ak yg die nk blk..alasan die nk amek laptop..klo tgu ak blk kg,lame sgt nk tgu chinese new year..dan tiba2 mak ak plak telefon, mintak ak blk same..sbbnye takut ayah ak bz..x sempat nk amek n anta adek ak nek bas nnt..mengenangkan mak ayah ak d kampung, ak pn blk..setibe nye ak kat kg, kak long ak da ade..die blk semlm nyer (jumaat)..2 jam pas ak sampai, angah ak plak sampai..rupenyer sume blk kg..nsb bek ak ubah keputusan utk blk kg..klo x rugi je x dpt kumpul beramai2..

oleh kerane bufday kak long semlm, so kitorg pn plan la nk celebrate bufday die kat pizza hut..ramai gile org mlm tu..agak nye diorg pn nk celebrate bufday gak..huhu..w/pn kak long ni da tua (br 28 thn hehe...) kitorg beli kan kek gak..tp bkn die yg potg kek..ak yg potg..haha...


Suasana di dlm pizza


Ayah & mak tersayang


Sesi potong kek d rmh

Monday, January 11, 2010

futsal...

Jumaat aritu member aku nak datang lepak dengan aku...name die miza, dari jay bee ... dak utm skudai..dia ni member aku masa sekolah teknik segamat.. sekelas dan sebilik, tapi katil, bantal lain-lain ye.. datang sini sebab nak jumpa aku kononnye... hehe.... besh nyer...

so, sementara tunggu dia sampai jumaat malam tu, aku pergi la menyaksikan my hero main futsal a.k.a bola sepak versi indoor.. da lama aku teringin sangat nak main futsal ni.. tapi tak de team.. ade gak member-member yang nak main..tapi...biase la...cakap je...buat nya tak tau bila...

pic ni mase futsal tu..aku tak tau nak buat apa.. so, jadi photographer la... haha...


ketika sedang beraksi

my hero yang kepenatan...

Thursday, January 7, 2010

Uncle Bob besh!!!

Hari ni cam biase la..aku g keje, balik keje..yg laen hari ni ak g pasa mlm dpn opis ak..1st time..n 1st time gak ak mkn ayam goreng 'uncle bob'..ak da amek gamba..tp x dpt nk upload..laen kli ak upload eh...

hmmm....sdp nye 'uncle bob'...ayam goreng ni special taw...no lemak and no kulit!!!!...

nk taw x....mase ak tgh tgu anak 'uncle bob' grg ayam, ade sorg budak kecik ni..klo tgk cam pendiam je..tp sebnrnye byk cakap...asek tnye kat ibu die, "mane uncle bob???", " nk jumpe uncle bob.."...ak ngan mbr ak tergelak je tgk dak kecik tu..so cute la....

+++++++++++ www.unclebob.com.my ++++++++++++++