Jari jemari Sheila

Pages - Menu

▼
Monday, July 13, 2020

Kambing Perap Mamasab VIRALLLLL

›
Assalamualaikum semua... Sheila kembaliiiiii... bersama Mamasab.... Walaupun ingat kek ingat Mamasab, tapi Mamasab Bakery turu...
Thursday, May 28, 2020

Ingat KEK Ingat MAMASAB

›
Assalamualaikum... Bersiaran lagi.. Alhamdulillah hari ni nampak sinar kat BelogSheila .. kiki.. tu yang terrajin nak post ni.. OK.. str...
Monday, April 13, 2020

Malaysia PKP kerana Covid19

›
Assalamualaikum... Bersiaran lagi... banyak yang Sheila nak share sebenarnya.. cuma kadang ketermalasan timbul, tu yang ketersangkutan nak...
Tuesday, February 25, 2020

Shopping Shopping dapat DUIT

›
Assalamualaikum... Kejap rajin kejap tak.. hehe.. biasalah kadang ikut mood jugak.. selalu scroll FB.. blog ni kadang-kadang je Sheila l...
1 comment:
Wednesday, September 18, 2019

Jual Beli Hartanah by SheilaProp

›
Assalamualaikum... Kerajinan macam makin terserlah... Tak caya??? Meh korang cuci mata kat JualBeliHartanahbySheilaProp ... Kan ...
Sunday, August 4, 2019

Real estate negotiator

›
Assalamualaikum... 😆😆😆 Hampir 2 tahun ye post yang sebelum ni... busy bebenor hakak ni... Niat memang ada. Tapi cara yang tak ada......
Tuesday, October 10, 2017

Selepas setahun...

›
Assalamualaikum... haha.. 10.10.2017... hampir setahun menyepi.. tup tup hari ni menaip post kat belogsheila... Hero Sheila pun dah nak ...
‹
›
Home
View web version
Powered by Blogger.