Jari jemari Sheila

Pages - Menu

▼
Sunday, August 4, 2019

Real estate negotiator

›
Assalamualaikum... 😆😆😆 Hampir 2 tahun ye post yang sebelum ni... busy bebenor hakak ni... Niat memang ada. Tapi cara yang tak ada......
Tuesday, October 10, 2017

Selepas setahun...

›
Assalamualaikum... haha.. 10.10.2017... hampir setahun menyepi.. tup tup hari ni menaip post kat belogsheila... Hero Sheila pun dah nak ...
Saturday, October 29, 2016

Gali ilmu kat blog Adlil Rajiah @ Jiji

›
Assalamualaikum. Hmm... berhari2 kat hospital ni tak taw nak apa. Tak kan nak tolong doktor ngan nurse kat sini pulak. Nanti tak pasal Shei...
Friday, October 28, 2016

Cerita hero saya

›
Assalamualaikum. Sambung cerita pasal hero saya... Malam tu saya kat wad dan baby dalam inkubator. Tak dapat kitorang tidur sewad berkenal...
Friday, October 21, 2016

Selamat datang hero Sheila!

›
Assalamualaikum. Lama tak post kat sini. Ada je cerita nak share, cuma asik jadi draft je.. haha.. Tapi hari ni Sheila nak kongsi cerita. ...
Friday, May 13, 2016

Sambal hitam orang Pahang

›
Assalamualaikum. Whoooo.... tiup habuk ni banyak sangat da kat belogsheila. Sebulan lebih tak mengupdate. 'Rajin' sangat. Hahaha.....
4 comments:
Wednesday, March 16, 2016

Resepi Kuih Lepat Ubi

›
Assalamualaikum. Tadi check post2 lama dari belogsheila. Rak sangka, resepi kek pisang tanpa telur paling tinggi jumlah viewer. Ramai yang...
‹
›
Home
View web version
Powered by Blogger.