Pages - Menu
(Move to ...)
Home
▼
Saturday, January 31, 2015
Resepi kuih keria
›
Yeah.. hari ni hari Sabtu.. Tapi Sheila kerja :( Tapi tak apa. Sebelum memulakan kerja kita baca bismillah dulu. Lepas tu buat 1 po...
2 comments:
Wednesday, January 28, 2015
NEW YEAR GIVEAWAY BY HAZIMAH
›
Assalamualaikum dan hai semua :) KLIK BANNER UNTUK JOIN Nama: Noor Sheila A.Mutalib Nama Facebook: Sheila Mutalib Nama In...
8 comments:
Sedih sebab Skynet
›
Pagi ni dah terasa angin 1 badan. Apa tak nya, barang yang saya order dari Lazada dah berapa hari delay delivery. Pelik saya! Tiga ...
Tuesday, January 27, 2015
Segmen Bloglist Februari - Jun by Cik Manis
›
Jom join segmen Cik Manis Sorry, Sheila tak ada instagram. Nak join gak? Klik je banner Cik Manis yang manis tu ye... Wish me luc...
5 comments:
Monday, January 26, 2015
Mini Giveaway By azhafizah.com
›
Sambil tunggu save kerja ni, curi masa sikit join segmen. Segmen kali ni senang je nak join. Korang klik je banner yang comel tu ye. Wi...
1 comment:
CNY RED HOT SALE 2015
›
Hari ni Lazada ada buat SALE besar-besaran untuk Chinese New Year. Nak tau lebih detail lagi berkenaan CNY RED HOT SALE 2015, klik je...
Sunday, January 25, 2015
Malu la...
›
Jika korang rasa orang sekeliling tak tahu yang korang ada buat bisnes sekian-sekian.. Itu sebab korang tak beritahunya.. Tentu banyak ...
‹
›
Home
View web version