Jari jemari Sheila

Pages - Menu

▼
Monday, October 20, 2014

Saya dah register 'Job di rumah'

›
Wow.. finally saya register juga.. just try it.. mana tahu ia mendatangkan hasil.. tak salahkan kalau mencuba.. Korang nak tahu apa yang...
Thursday, October 9, 2014

Wardrobe Comel saya~

›
Ingat tak baru-baru ni saya ada share pasal Multipurpose Wardrobe yang sememangnya elegant.. Memang misi memburu wardrobe tu... Tapi di...
2 comments:
Tuesday, October 7, 2014

Pampers Drypers MURAH giler!!!

›
Suka tak kalau dapat beli barang MURAH??? Mestilah suka kan... So, hari ni aku nak share 1 lagi barang yang aku dah dapat beli deng...
Thursday, October 2, 2014

Saya berpantang cara moden

›
Haa.. aku sekarang dah masuk 8 bulan.. Ada lebih kurang sebulan lebih je lagi nak bersalin... Segala barang-barang keperluan baby ...

Elegant Multifunctional Wardrobe

›
Assalamualaikum... Hari ni rasa nak sharing 1 produk kat Lazada... Elegant Multifunctional Wardrobe Bagi aku produk ni ...
Wednesday, March 5, 2014

Ilmu ke arah Financial Freedom

›
Hallooo beb.. Apa khabar semua? Sihat tak? Al-maklum sekarang negara kita sedang dilanda musim panas kemarau.. Jadi tu yang aku tanya khabar...
Monday, February 24, 2014

Bukan Kerana Aku Tak Cinta

›
Waa... Lamanya tak menconteng arang kat sini.. bukan setakat kat sini.. Dekat tempat lain pun dah lama aku tak menconteng.. Nak kata busy, r...
‹
›
Home
View web version
Powered by Blogger.