Pages - Menu
(Move to ...)
Home
▼
Sunday, April 11, 2010
manusia
›
nape la manusia x penah puas??? nape?? nape??? bt ak rase cm nk gile skang... ade x ubat utk jd gile???? arghhhh..... tension.....
Friday, January 29, 2010
C.I.N.T.A?????
›
CINTA... aku sungguh pelik dengan satu perkataan ni..mcm boleh jdk hanya disebabkan perkataan ni..pelik kan..tapi tu la kenyataan nye... ...
Friday, January 22, 2010
happy bufsay to kak long
›
15 Jan 2010- bufday my kak long . .. 16 Jan 2010 - ak blk kg..planning ak pada asal nyer x nk blk kg bln ni..coz chinese new year ak ct la...
Monday, January 11, 2010
futsal...
›
Jumaat aritu member aku nak datang lepak dengan aku...name die miza, dari jay bee ... dak utm skudai..dia ni member aku masa sekolah teknik ...
Thursday, January 7, 2010
Uncle Bob besh!!!
›
Hari ni cam biase la..aku g keje, balik keje..yg laen hari ni ak g pasa mlm dpn opis ak..1st time..n 1st time gak ak mkn ayam goreng 'un...
Sunday, December 13, 2009
facebook o0o facebook
›
dlu friendster, myspace,tagged, hi5 dll.. || skarg pape je 'facebook' || ak yg dlu x minat pn jd gian skang||bkn ape syok sgt men fa...
Tuesday, August 12, 2008
antie sheila....
›
aku dapat anak buah yang ke2...huhu...besh nyer...name die haziqah safiyyah...pas ni along aku plak take turn anak buah yang ke3...cian ana...
‹
›
Home
View web version